Spännande natt

Äntligen morgon !

Det är så att inatt har det vart en massa folk och sprungit omkring på Höglanda där vi bor. Polis, ambulans, ägaren och andra folk. Vi fick inte svar på några av våra frågor förrän mamma ringde nu imorse.

Det är alltså så att en av dom som jobbar på gården har dött i ridhuset på våran gård inatt. Antagligen självmord.
Usch, lagom läskigt !

Så nu ska jag försöka fortsätta dagen utan att tänka för mycket på nattens händelser.

Idag är ju dagen för programridning och jag är lagom taggad ! Jag kan programmet hyffsat bra och om Sunnie känns lika bra som igår så kan det nog gå bra.
Jag ska kolla om någon vill filma min ritt så kan jag lägga upp den här sen :)

Förlåt för lite tråkig uppdatering det sista, men jag har haft lite bloggtorka :S



Tihi, titta på frambenen xD En av de första gångerna jag hoppade Sunnie :)

 

Kommentarer
Postat av: jenny

Tackar :D

2009-12-15 @ 16:45:34
URL: http://jbostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0