Träning för Björne Carlsson

Idag var det gästträning för Björne Carlsson.
Förra gången vi tränade för honom gick det jättebra men inte idag.
Jag höll inte alls med om hans tänk + att han inte var någon pedagogisk tränare.

Vi gjorde den övningen jag skrev om för inte alls länge sen, bågarna över dom låga räckena. Sunnie har ju väldigt svårt för den övningen och behöver träna mycket på just den.
Och Sunnie var jättefin idag, helt underbar verkligen.

Sen var det lite andra övningar som gick bättre än den första, men överlag är jag inte nöjd med träningen. Dock är jag jättenöjd med Sunnie som sagt !

Hon kommer nog ha en del träningsvärk imorgon så hon ska bara få komma ut och sträcka på sig på grusvägen.



Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Julklappstips för hästen hittar du här!

men tyckte du om hans tänk + pedagogik förra gången då?

2009-12-10 @ 18:22:25
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Linnea - Hästar, Foto, Vardag m.m.

Vilken fin häst i headern :)

2009-12-10 @ 21:03:00
URL: http://linneabrandt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0