Fredagskväll

Nu är jag hemma :)

Det är mockat i stallet, vi har vart och handlat. Nu har vi hela myskvällen framför oss !

Just det ja, jag red ju Cabbarét förut. Det gick faktiskt riktigt bra idag, t.o.m i galoppen som inte alls gick bra sist. Jag börjar komma på honom lite. Sen vet jag ju inte hur det ser ut från marken, men det känns bra ialla fall ;) 

Cabbarét är en väldigt stor häst, han är ca 1.85 cm hög och det är mycket häst att rida. Men han är sammarbetsvillig och det är väldigt kul att rida honom.

Nu ska jag hoppa in i duschen. Ni får ha en trevlig fredagskväll, vare sig ni är i Globen eller hemma !



Karin och Cabb. 


Kommentarer
Postat av: Karin

Tack för all hjälp nu när jag vart sjuk! Hade inte klarat det utan dig :) Du är en ängel! love u <3

2009-11-28 @ 21:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0