Regn, regn, regn

Usch, det är lika tråkigt väder idag :S

Gårdagens ridpass:
Sunnie var jättefin, lite ostadig i formen men hon trampade på bra och var positiv. Gjorde en del övergångar och dom satte hon ganska bra.  
Vi hoppade några språng och då blev hon jättetaggad ! Hon sprang mest, så det blev inte så fina språng. Men det är skönt att känna att hon tycker att det är så kul att hoppa :)

Idag blir det ingen dressyr, det står tömkörning på schemat. Sunnie är en av dom hästarna som ska tömköras, ska bli kul och se hur hon reagerar eftersom det blir hennes första gång.

Idag måste jag ringa Horse Farm. Jag lämnade in en sadel där för 1½ år sen och för 2 månader sen blev den äntligen såld. Men jag har inte fått pengarna än, trots att jag ringt flera gånger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0