Tjurar

Hej hej.

Nu är jag klar för dagen, det har vart full rulle idag kan jag lova !

Han som skulle köra in ensilage till tjurarna (dom har köttkor på denna gården också) kunde inte komma så jag och Tompa fick hjälpa till att öppna balar och slänga in mat för hand. Ganska jobbigt då ensilage väger en del. Sen stog vi och klappade på tjurarna en stund. Dom är ju inte så fina direkt, men jag har hittat min söta favorit. Nr 144 som jag döpt till Wille ;)

Nog om tjurar. Sunnie fick en välförtjänt vilodag idag, vi var bara borta och hälsade på henne en stund. Och imorgon ska Tompa rida. Han har ridit en hel del sen vi blev tillsammans men är fortfarande lite rädd. Skritt går bra, men resten av gångarterna får jag sitta upp och sköta själv :) Så hon får ett pass i ridhuset, eftersom skolans paddock är jättekladdig, och jag tror att hon ska få hoppa ett par språng med.



Sunnie Girl

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0