Tömkörning

Det blev inte mycket ridning för min del idag. (Ganska skönt eftersom jag var så trött.)

Istället stog det tömkörning på schemat.
Jag tycker att det är ganska roligt att tömköra, men inte med våran lärare. Han går på hästarna lite för mycket och är otydlig i sina hjälper. Och när han tycker att han har fått ett bra resultat tycker jag att hästarna mest springer på bogarna.
Jag tittade mest idag så Nettan och Frida lånade Sunnie. Jag han inte stanna kvar och kolla så jag vet faktiskt inte hur det gick. Men jag gissar på att hon kommer ha en go träningsvärk imorgon.



Imorgon ska jag rida markarbete för Amanda. Alltid lika kul för hon har ett väldigt bra tänk. 
Och Sunnie stackarn har gått i ridhuset hela denna veckan :S Vi får se till att komma ut på grusvägen på fredag !

Ja, det var väl allt för mig idag !

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0