Kyligt vinterväder.

Huu, vad kallt det är ute !

Och dimmigt. När jag och Sunnie kom in från ridturen i förmiddags så hade hon vattendroppar i hela pannluggen och i öronen.

Idag red vi på en liten åker, enda stället där det är tillräckligt torrt och mjukt. Ridhus, jatack !
Sunnie var riktigt fin i traven, hon gjorde väldigt fina övergångar (det är annars våran svaga punkt) och var stadig i formen. 
I galoppen däremot gick det inte lika bra. Hon var tjaffsig i munnen och ville aldrig riktigt lossna och det beror en hel del på mina svaga skänklar. 

Eftersom hon hade jobbat på så bra i traven bestämde jag mig för att inte bråka för mycket med henne, så jag avslutade där.

Nu ska vi bort och hjälpa Johanna att lasta Hiawatha. Han ska nämligen åka till Gisela någon månad nu när Johanna ska operera sig en andra gång.




Jag och Hiawatha på en träning för Gisela. Mörk och tråkig bild, men ni ser nog lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0