Tävlingsdagens morgon

God morgon !

Ja, nu sitter jag här, trött och seg, och hör regnet utanför.
Det är aldrig kul att tävla när det regnar, och idag är det ute dessutom.

Min frukost består av rostmackor med leverpastej och apelsinjuice till.
Inte bästa frukosten, men jag har aldrig kunnat äta ordentligt tidigt på morgonen.
Och så har jag med en jalla drickyoghurt till bilresan. 

Nu innan tävling så taggar jag mig själv, sitter och tänker på förra tävlingen, hur bra det gick då, hur känslan var. Gick det inte bra på förra tävlingen och om du inte hade någon bra känsla så får man tänka på den senaste tävlingen som gick bra. 
Då blir man sådär härligt tävlingssugen !

Nej, nu ska jag upp och byta om för nu är det dags att gå ut i stallet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0