Ofrivillig avsittning i leran

Nu är jag inne efter hoppningen.

Våran grupp hade ju sån tur att få hoppa ute i spöregnet.
Det var lera överallt, tyglarna gled mellan fingrarna och regnet gjorde en allmänt ofokuserad.

Sunnie var ändå ganska fin, hoppade jättefina språng och kämpade på bra i regnet.

Övningen idag var väldigt bra, oxer ur sväng, 2-kombination och en del linjer.

Det var en linje, oxer med båge till ett räcke, som jag verkligen inte fick till, så jag fick ta den flera gånger.
Vi kom stort på oxern hela tiden och en av gångerna la jag henne alldeles för stort så hon trampade om och så blev det ett jämfotahopp och så landade hon mitt i hindret.
Jag klamrade mig fast så gott jag kunde men sen så gled jag av och satte mig på knäna i leran. Inte så mysigt :S Och stackars Sunnie såg bara chockad ut.

Tillslut fick jag ändå till linjen och då avslutade vi.
Så jag får säga att jag är jättenöjd med Sunnie, hon skötte sig jättefint, det är bara jag som behöver skärpa till mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0