Dagen innan helg


God morgon :)

Idag är det fredag, sista dagen innan helg, och solen skiner som vanligt. Jag älskar verkligen våren ! Nu kan man äntligen ta av sig jackan och bara gå i tröja. 

Idag har vi en del lektioner. Efter dem ska jag och Karin rida ut på våra hästar. Vi har ju bara grusvägen att rida på men hästarna tycker det är lika kul för det :)

Och jag har kommit igång jättebra med putsningen det sista. Jag slarvade lite igår men annars putsar jag efter varje ridtur. Tummen upp !

Ikväll kommer Tompa. Jag ska jobba i stallet på söndag så denna helgen spenderar vi i Kungsbacka.


Imorgon ska vi med Karin till någonstans runt Halmstad och provrida en häst. Det ska bli riktigt kul faktiskt. Det är alltid kul att kolla runt på hästar, även om denna är en dressyrhäst.




Vad ska ni hitta på i helgen ? Tävla ? Rida ut ? Ta det lugnt ? Berätta ! :)






Det fick bli en härlig sommarbild på mig och Sunnie just för att jag har såna vårkänslor :) (plus att jag blir väldigt tävlingssugen när jag ser denna bilden)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0