Måndag


Nu är jag åter tillbaka i Kungsbacka och är ganska långt in på den första dagen.

Måndag = 1 lektion på morgonen, sen håltimma fram till 14.30, så jag var hemma på Höglanda en sväng efter första lektionen. Jag och Tompa åkte sen till stallet och red Sunnie.

Hon var lite trött idag så vi bara latchade runt lite i padocken och skuttade över några kuber. Sen red Tompa en liten stund men Sunnie ville inte riktigt lyssna på honom idag. Jag är ganska stolt över honom ändå för han vågade rida trots att mina klasskompisar också red i padocken :) 

Nu ska jag ut och ha Hovvård och vi får väl se vad Guran hittar på till oss idag :)



Visst är det underbart väder idag för övrigt ? :)




Kommentarer
Postat av: malin

vilken söt blogg du har :p

2010-04-15 @ 13:08:59
URL: http://malinsko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0