Träning inför Hästskötarexamen


Idag på dressyren tränade vi på ridvägar och speciella termer inför Hästskötarexamen.

Vi tränade också på att hoppa upp utan pall med hjälp av att länga stiglädren. Jag är ganska osmidig av mig så jag fick nog länga lädret minst 10 hål. Men jag får skylla på att stövlarna tar emot i knävecket ;)


Vi fick aldrig riktigt galoppera fram idag så Sunnie han inte komma igång ordentligt innan vi började träna på ridvägarna. Så hon var jätteseg och inte alls engagerad.


Nu ska jag fortsätta med mitt Projektarbete som ska in imorgon.



Kommentarer
Postat av: Älskling

det e uju stövlarna jag har ju sett dej hoppa upp utan stövlar o då längde du inte stiglädren något :P

2010-04-20 @ 23:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0