Veckans sista dag


Dålig uppdatering denna helgen, jag vet, men jag har inte haft tillgång till någon dator.

Sunnie vilade i alla fall igår och idag red Tompa henne en stund. Han gjorde i ordning henne helt själv och i ridningen travade han lite och finslipade på lättridningen som kan vara lite krånglig ;)
Jag satt upp en stund på slutet och kände på henne. Vi latchade bara runt lite i padocken men hon kändes jättebra och gjorde fina byten :)


I veckan som kommer väntar stalltjänst i stora mängder. Inte det roligaste men det är så vi har det. Idag jobbade jag min näst sista helg så nu känns det i alla fall att det börjar dra sig mot slutet.


Nej, jag får väl fortsätta plugga som vanligt, jag har massor att göra..



Kommentarer
Postat av: Älskling

jag måste nog grov slipa på lätt sits xD

2010-04-18 @ 21:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0