Vilodag


Jag ångrade mig påväg till stallet, Sunnie fick en vilodag idag istället.

Men jag ställde henne på gången och ryktade henne en stund och bara pysslade om henne. Det tyckte hon om :)
Sen åkte hästarna ut i hagen och det första Herkules (Lillen) gör är att rulla sig i den värsta lerpölen han kan hitta, så han åker nog också på en borstning när han kommer in ikväll.

Nu sitter jag och väntar på en försenad Tompa för vi ska ju som sagt in till Vara och köpa krafft på Granngården eller Lantmännen eller vad det nu kan heta där. Och så ska jag kolla om jag hittar något annat roligt till Sunnie :)


Mer uppdatering i eftermiddag !

Sunnie i sina fina äpplegröna lindor, köpta på Granngården/Lantmännen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0