20 Aug = födelsedag


Ojoj, vad det har vart mycket det sista !

Snabb info:

Hästarna har skött sig, både mina och Sannas :) Jag har verkligen kommit på hur jag ska rida Gun, ponnyn, och nu är jag kär i den lilla sötnosen ♥
Hon är förresten till salu så om någon är intresserad av en jätterolig D-ponny så kan ni höra av er ;)
Jag ska kanske visa henne för några imorgon, jag vet inte riktigt hur det blir med det.. 


Nu är hemlisen helt klar också och jag ska försöka att avslöja den imorgon då jag har bilder och sånt till hands.

Idag fyller jag år och det har vart en mycket fullspäckad födelsedag med mycket hästar, goda vänner och god mat. Vad mer kan man begära ? :)

Nu är jag i alla fall helt slut så jag får uppdatera mer imorgon :) 

God natt !



En av mina ofrivilliga avsittningar ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0