Åska


Herrejösses vad det åskar ! Det bara smäller i fönstren :O

Jag hann rida Sunnie innan åskan kom men precis när jag skulle ta in Amelia så började det spöregna så hon får nog vila idag.


Sunnie var förresten på damphumör idag. Vi red till grushålan och klättrade och så rejsade vi med Tompa på cykel och då tände hon till. Det var som att sitta på en liten ponny, hon studsade och hoppade och tyckte det var jättekul ! Min lilla Sun-Bun ♥
Det känns bra att hon är så pigg och fräsch inför helgens tävling.


Nu ska jag och Tompa kolla på Scrubs. Det finns inte så mycket mer att göra när det är sånt här väder.. Men det är allt väldigt mysigt när det åskar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0