Dagen


Nu äntligen är internetet hyffsat snabbt så jag kan blogga !

Dagen idag har vart sådär, jag är lite deppig. Varför vet jag inte, men jag kan ha såna dagar ibland..

Stallet blir verkligen superbra ! Den sista boxen är helt klar och så snart alla brädor har torkat ska jag måla den boxen också. Stallet blir så himla fräscht och fint :) Som sagt, bilder kommer när det är klart ;)

Om en stund ska jag ut och rida Sunnie. Jag funderar på att rida bort till Johannas padock och rida igenom henne lite. Antingen det eller en runda i skogen med gummisnodden på :)

Imorgon blir det fullt upp som vanligt. Jag ska hinna rida Sunnie, hjälpa Emelie att rida Amelia, förhoppningsvis ska jag hinna måla lite och så ska jag på informationsmöte på skolan. Jag börjar nästan ångra att jag valde att läsa i Skövde, det ligger ju så långt bort :S

Just det, jag har glömt att skriva att jag ska tävla i Falköping på söndag, 1m och 1m. Det ska bli så himla kul ! Någon mer som ska dit ? :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0