Förlåt !


Usch, det känns som om jag inte gör annat än att be om ursäkt för dålig uppdatering, men jag är väldigt ledsen !

Det är så mycket nu bara. Vi håller tex på att måla om i stallet, jättefint blir det ! Jag ska ta lite bilder på hur det ser ut sen när det är helt klart :) Och så håller vi på att bygga upp en box till så att alla hästarna har varsin box till hösten. Det kommer bli jättebra ! :)

Nu ska vi bara fixa golvet som är lite ojämnt och så hade det ju vart skönt att ha vatten inne i stallet. Men det sistnämnda kommer nog ta ett tag innan jag får, om jag någonsin får det.

De nya hästarna trivs bra och Sunnie gillar dem. Jag har dock inte hunnit hålla på så mycket med Duffy men jag har friserat honom och pysslat lite med honom. När allt målande och byggande är klart kommer jag ha mer tid till honom :) (Bild på honom kommer så snart jag hinner)

Nu måste jag kila vidare. Vi ska åka och kolla på en kompis nya lägenhet :)

Ha det bra ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0