Hemlisen


Förlåt för jättedålig uppdatering men det har vart sjukt mycket nu det sista !
Jag har inte ens hunnit tänka något denna veckan som gått.
Men det är kul att så många ändå har vart här inne för att kolla om jag uppdaterat :)

Men imorgon kommer Sanna hem så idag var det sista dagen jag red hennes hästar. Lite skönt, för då får jag lite tid över till att vara mig igen. Men väldigt tråkigt för båda hennes hästar är jätteroliga att rida.


Hemlisen har jag ju inte heller hunnit berätta något om än. Men här kommer den :

Vi har fått hem 2 travare till vårat lilla stall (Sunnie har också kommit hem till vårat stall nu).
De är ca. 7 år båda två, vi har inte fått passen så vi vet inte helt säkert än. Min halvsyster Matilda har köpt den ena, Frankie Boy, och jag och Daniel äger den andra, Mcduff. De är inkörda men inte inridna så det blir mitt lilla projekt framöver :) 

Tyvärr har jag inga bilder tillgängliga, men ni ska se Duffy, han ser nästan ut som ett halvblod nu när jag friserat honom lite :)

Jag ska försöka bättra mig med uppdateringen men någon vecka till kommer det vara stressigt, så ni får hålla ut ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0