Hoppning


Nu är transporten äntligen färdig ! Precis allt är klart och det blev ganska bra faktiskt. Det kommer nog bild på baklämmen imorgon :)

Nu är det bara "finliret" kvar på transporten, såsom att måla om den och fixa bommar istället för snören i bak. Men vi får se om det är värt att lägga pengar på det. Jag vill ju helst av allt ha en ny transport.


Jag har precis vart och ridit Sunnie nu i alla fall och det blev en långtur i stallet idag, trots att jag bara red en häst. Sunnie skötte sig väldigt bra idag. Jag gjorde som jag planerat och hoppade henne och hon kändes fin. Vi hoppade högre än vad vi gjort sen vi var i Kba och det var inte alls så läskigt som jag tyckt innan. Jag kanske börjar komma över min höjdrädsla lite :)
Om internet samarbetar så kan ni få film på hoppningen imorgon ;)

Nu ska jag äta och ta en dusch och sen ska jag nog mysa framför Scrubs med Tompa ♥



Sunnie Girl.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0