Morning !


God morgon !

Blev ingen uppdatering igår då det var fullt upp med transporten. Men nu är den snart klar !
Men vi måste åka till Vara nu för att köpa mer skruv, vi hade köpt för lite av vissa..

Tack Tompa för all hjälp med transporten !

Igår red en av Evelinas kompisar Amelia, så ingen ridning där, fast jag var med och höll koll så hon skötte sig ;)
Sunnie fick vila eftersom jag inte hade den bästa dagen igår.. Jaja, så kan det vara !

Idag ska hon i alla fall trimmas i padocken. Vi ska nog hoppa några skutt med tänkte jag, bara för att känna hur hon känns inför helgen. Eller om vi gör det imorgon, vi får se :)

Nu ser det tyvärr ut som om det regnar ute, tråkigt. Så vi får skynda oss till Vara så vi kan göra klart transporten innan det regnar in.

Hoppas det slutar regna innan jag ska rida sen bara -.-

Jag ska försöka uppdatera lite mer idag ;)



Sunnie Girl.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0