Skrittur i regnet


Sunnie skrittades en stund idag, för att få bort lite av träningsvärken, barbacka i regnet med skrittäcke på. Vi blev ganska blöta men Sunnie verkade uppskatta det och jag tyckte faktiskt det var mysigt att rida i regnet för en gångs skull :)

Imorgon ska både hon och Amelia vila så då blir det en hästledig dag. Vi ska istället tillbringa dagen i Göteborg då Tompa ska på anställningsintervju. Jag håller både tummar och tår så hårt jag kan !
Så det blir dålig uppdatering imorgon med..


Om ni inte misstycker så väntar jag med att ladda upp filmerna från tävlingen tills imorgon. Jag och Sanna ska nämligen kolla på film och försvinna en stund i fantasin.

God natt !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0