Svar på Frågestund


Ja, här kommer svaren. Tyvärr så blev det bara 4 frågor, jag hoppas verkligen ni är mer frågvisa nästa gång ! ;)


Sanna
Hur ser ditt liv ut om 5 år ? ;)
Sanna
Hur ser ditt liv ut om 5 år ? ;)

Svar: Om 5 år ska jag och Tompa ha lägenhet, eller ännu hellre, en gård med stall. Jag är förhoppningsvis fastighetsmäklare eller så håller jag fortfarande på och pluggar till det. Jag hoppas att jag har kvar Sunnie och att hon har fått ett föl. Och så vill jag självklart ha några fler hästar i stallet, gärna hästar som är där för in/tillridning ;)

Emma
vad ska du göra nu till hösten?

Svar: Nu till hösten ska jag läsa en juridisk översiktskurs i Skövde. Förhoppningsvis ska jag ha ett jobb vid sidan av också :)

Malin
bor du hemma eller hos din kille?

Svar: Nu i början av sommaren så bodde både jag och Tompa hos min mamma men nu har han flyttat in till Vara igen. 

Emma
varför är de sista dagen med han?

Svar: För att han har flyttat in till Vara. Så det var liksom inte riktigt sista dagen, bara sista dagen som vi träffas på en vecka framöver :/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0