Äventyr i Alingsås


God morgon !

Inatt var vi ute på äventyr jag och Tompa xD Vi skulle hämta en person i Alingsås vars mobil hade dött så vi fick inte tag på honom. Vi körde runt och letade i nästan 3 timmar innan vi gav oss och åkte hem. Personen ringde nu på morgonen och kom inte ens ihåg att han hade ringt igår, lyckat ! (Y)

Men jag fick 500 kr för det i alla fall, så jag är glad ! Nu kan jag anmäla till en tävling till ;)

Idag är det jättetråkigt väder och jag funderar på att åka och rida redan om en liten stund. Sunnie ska ridas ut idag så det är skönt att ha tid på sig så vi kan rida långt.

Om det inte regnar ska jag rida Amelia i gräshagen som är större än padocken så det blir med konditionsträning för henne.



Lilla tjockis-Amelia :)


Annars händer det inte alls mycket idag. Väldigt skönt, för det har vart fullt upp de senaste dagarna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0