Dåligt med läsare


De senaste dagarna har jag haft riktigt dåligt med läsare. Visst att jag inte har uppdaterat jättebra men såhär lite läsare har jag nästan aldrig haft. Väldigt tråkigt..

Jag sitter i alla fall här och äter hallon och blåbär i vaniljsås, mums ! Jag har aldrig ätit det innan, det var Tompas påhitt och det blev en favorit.

Samtidigt så sitter jag och tittar runt på lite bloggar och blir så himla sugen på att ta vinterbilder med Sunnie. Det får vi fixa någon dag när Tompa är här på dagtid och när det är soligt ute :)


Sunnie fick en vilodag idag. Jag har mått kasst hela dagen och så har jag haft fullt upp med att fixa hundgården och nu är den nästan klar.

Nej, jag har verkligen inget att skriva nu för tiden. Jag får återgå till att läsa andras bloggar.



Sunnie Girl.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0