God morgon


Jag hade tänkt att vara ute och rida för nästan en halvtimme sen men så fick jag lite hjälp med att plugga och man får passa på att ta den hjälp man får. Så nu sitter jag här och äter frukost och ska alldeles strax gå ut.

Jag ska börja med att rida Sunnie i hagen. Jag red henne där igår, lite skritt och trav bara eftersom hon vilat några dagar, och det gick ganska bra. Snösulorna hjälper ju faktiskt jättebra, man kan ju undra vad hag har haft för dåliga snösulor innan.

Sen ska jag mocka och fixa stallet innan jag går in och gör disken och lite andra tråkiga hussysslor.

Ikväll är det skola och jag får se hur jag ska ta mig dit eftersom jag inte har någon fungerande bil för tillfället. Jag är rätt sugen på att inte åka alls men vi får se hur det blir.

Nu ska jag springa ut i stallet och börja !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0