Hej !


Det blev sent igår kväll eftersom Sanna och Daniel var hos oss. Vi hade roligt men jag är ännu tröttare idag än vad jag brukar vara. Plus att jag somnade på soffan när de var hos oss xD

Idag har jag inte gjort något i stallet. Matilda som har sin häst hos oss har mockat och lagt in foder, lördagar är hennes dag. Resten av dagarna sköter jag allt, så det är skönt med en "vilodag". 

Och eftersom jag var så otroligt trött så vilade Sunnie idag men hon blev ompysslad ordentligt innan hon kom in i boxen. Dock så skulle hon behöva friseras men det får vi ta någon annan dag. 


Nu sitter jag hos Tompa i Vara och vi ska börja laga mat alldeles strax. Annars är det en lugn fredagskväll, som vanligt ungefär ;)



Sunnie Girl.




Kommentarer
Postat av: beatrice

Snygg häst du har! (:

2010-12-21 @ 20:27:05
URL: http://beeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0