Morning


Idag är jag trött och seg och hade allra helst stannat i sängen. Jag får nog sova lunch sen om jag ska orka med skolan ikväll ;)

Nu står hästarna och äter på sin frukost och då ska jag också passa på att äta. Sen ska jag ut och rida Sunnie i hagen. Det blir inte något hårt pass eftersom hon gått så lite det sista.

Sen ska stallet fixas, jag ska göra det på morgonen idag så det inte blir stressigt till skolan ikväll. Sen vet jag inte om jag ska utsätta min hjärna för att plugga idag på dagen, det känns som om den inte kommer orka med kvällens plugg då xD Vi får se helt enkelt, det är ju snart dags att skicka in inlämningen..


Det är typ så dagen ser ut så jag kommer nog ha tid med lite uppdatering. Problemet är bara att jag absolut inte har något att skriva om. Någon idé ?



Jag gillar den här bilden.

(om jag ändå hade haft stövlar och en annan jacka på mig..)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0