Snösulor på


Nu var det ett tag sen jag uppdaterade igen, men de senaste dagarna har vart tuffa med begravning och andra tråkigheter. Jag har väldigt svårt att "ladda om" efter lite ledsnare dagar och jag är fortfarande nere och kommer nog vara det ett tag till..

Sen har jag inte haft så mycket att skriva om heller. Sunnie har haft en liten minivila nu när det har vart så kallt och när jag har haft mycket med skolan. Men från och med nu ska jag försöka rida henne i stort sett varje dag, om det inte är alldeles för kallt.  

Hovslagaren kom idag istället, pga av krångel med bilen. Så nu har Sunnie snösulor på.

När jag hade mina ponnyer så tyckte jag inte att snösulorna hjälpte, jag tyckte bara det var jobbigare att kratsa ur hovarna med snösulorna på. Men nu ska jag ge det en ny chans och förhoppningsvis tycker jag bättre om dem nu :)

Nej, nu får jag göra mig i ordning så ska vi åka in till Vara. Ha en bra lördagskväll allihop !



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jättesnällt!:D

Förresten kan man ha både snösulor och skor med broddar?:O Bara en fundering

2010-12-04 @ 18:20:48
URL: http://wherethesidewalkcracks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0