Svar på This or That


Gårdagens This or That var:



Jag tycker absolut att hoppning är roligast ! Jag kan inte med ord beskriva varför men jag vet att de flesta också tycker så.

Däremot så har jag tävlat mestadels dressyr under de åren jag ridit. Jag har haft ponnyer som tyckt att det vart roligt att hoppa men som antingen blivit lite för skarpa för mig och kastat av mig eller "dött" när vi väl kommit in på banan. Därför blev dressyr ett andra alternativ som jag först testade eftersom jag gillar att tävla, och "kan jag inte tävla hoppning så får jag väl tävla dressyr".

Så jag tycker definitivt inte att dressyr är tråkigt, jag sitter gärna i en padock och trimmar. Och jag bara älskar den känslan när man samarbetar med hästen och allt känns så lätt ! Dock så har jag inte fått den perfekta känslan så många gånger för inget är ju aldrig prefekt..


Men hoppning är ju alltid roligast, utan tvekan. Jag menar, känslan när man hoppat 1.30 på sin egeninridna storhäst, den är oslagbar ! :)




Jag och Sunnie, 1.30. DÅ var jag fokuserad !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0