Dressyr

Ja, nu har jag en ny nyhet om skolan:

Det visar sig att personal har gått med samma kläder på KRK som här på Gåse, trots att klädesbyte har utlovats.
Det är ju helt otroligt ! Hur tänker dom egentligen ? Så nu får vi verkligen hålla tummarna att smittan inte tar sig hit. Jag har ju visserligen inga tävlingar inplanerade och kommer antagligen inte tävla förrän jag kommer hem till sommaren. Men många andra i mitt stall börjar ju tävla nu om någon månad. Kul att få ställa in tävlingarna för att skolan klantat till sig.. 


Idag har jag ingen stalltjänst. Maggan tar igen en dag som jag tog åt henne för ett tag sen. Och bara för att jag inte har stalltjänst är det såklart varmare ute idag. 

Dagen:
Börjar med Samhällsprov nu på morgonen. Sen historia och i eftermiddag är det dressyr. 
Jag är faktiskt ganska taggad inför dressyren idag. Det ska bli kul för jag tror att Sunnie kommer vara alldeles lagom för arbete idag :)




Jag och Sunnie på Clear Round i Alingsås i somras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0