Sista ridturen innan lovet

Nu har jag vart ute och ridit min sista ridtur på Sunnie.

Vi bara latchade runt lite, gjorde lite byten (vilket hon gjorde väldigt bra idag) och skuttade över några små räcken. Det var väldigt kul !

Varför är det alltid så ? Annars när jag ska rida här nere är det alltid lite segt att komma ut i stallet. När man väl är ute är det ju kul att rida men just att ta sig ut är segt. Men nu när jag inte ska rida på några dagar kan jag sitta och rida hur länge som helst och vill knappt lämna stallet.

Jag antar att det är sant som man säger: Man uppskattar inte det man har förrän man förlorar det.
Visserligen förlorar jag inte Sunnie, det handlar ju bara om att jag ska vara borta några dagar. Men ändå.

Ni får ha ett roligt lov ! Det ska i alla fall jag ha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0