Tävlingssugen

Jag har blivit så himla tävlingssugen nu när jag ser att alla börjar komma ut på sina första tävlingar ! Särskillt nu när Sunnie går så himla bra så hade det varit kul att "stämma av" med en tävling.

Men eftersom jag går i skola här i Kungsbacka så blir det för lång resväg för mamma. Hon kommer behöva gå upp innan 3 om vi överhuvudtaget ska hinna till någon tävling.
Jag har ju körkort men jag kan inte dra släp men min lilla bil. 

Så jag kommer antagligen inte komma ut på någon tävling förrän jag har tagit studenten. Finns det någon tävling på KRK kan jag rida dit men allt blir så mycket krångligare då. Jag måste ha någon som kan hålla hästen när jag går banan och jag har ingenstans hon kan vila upp sig mellan klasserna.

Och nu kom jag på att jag inte har fixat vare sig licens eller valt klubb att tävla för. Kanske dags att göra det snart !  


När har ni planerat in eran första tävling, och vart ?  



Jag och Sunnie i Lidköping.


Kommentarer
Postat av: Ina Jacobsen

sv: Det är så bra att du har framtisplaner, inte många som vet vad de vill syssla med! Önskar dig all lycka och kommer följa dig i bloggen :)



Ha de gott

2010-02-08 @ 20:01:05
URL: http://inajacobsen.blogg.se/
Postat av: Warnmark -bloggen för dig & din häst

Sv; Okej :D

2010-02-08 @ 20:55:51
URL: http://warnmark.blogg.se/
Postat av: Victoria

Hej!

Bor du i kba?



Om du skulle behöva en van skötare som hjälper till på tävlingar så kan jag ställa upp!

Mejla mig om du är intresserad!



Jag tycker bara det är kul, och kräver inga pengar eller så.



Mvh Victoria

2010-02-10 @ 21:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0