Dagens hoppträning

Nu har jag hopptränat :)

Sunnie var lite piggare än igår men hon var ändå lite seg så vi tog det ganska lugnt. 
Det visade sig att hon har en mycket bättre språngkurva nu när hon var trött. Då koncentrerade hon sig verkligen på hindret och inte allt annat runt omkring. Och mitt överliv har blivit så mycket bättre i språnget, äntligen ! :)



Här är mitt överliv med lite föör mycket.



Samma här med mitt överliv. Här glömde Sunnie att lyfta på benen också :P



Här skulle jag velat att hon jobbade på lite bättre med fram.



Stoppet berodde på att hon hade lite för bråttom fram till hindret och när hon väl var framme så visste hon inte riktigt vart hon skulle göra av benen. I serien var hon fin :)

Så det blev en lyckad träning den här veckan också.



Bild från filmen :)


Snart kommer det att dyka upp ett gästinlägg här på bloggen, så håll utkik ;)



Kommentarer
Postat av: Ellinor

Du är jätte duktig :)

Har du ridit in sunnie själv? hur gammal är hon?



2011-07-12 @ 14:08:14
URL: http://deya.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0