Gårdagens dressyr

Dressyren igår gick inte alls bra till en början.

Sunnie var lika fjantig som vanligt och ville inte ta skänklarna riktigt. Jag blev irriterad på Carina och började ta ut det på Sunnie.

Men då blev jag arg på mig själv istället och började rida ordentligt. Och fasen vad bra hon gick då ! Helt ok öppnor och slutor och så hade hon en underbar luftig galopp där hon verkligen hade med sig bakbenen. Hon kan ju min lilla häst :)

Idag får jag se om jag rider henne eller longerar henne.

På lektionsshemat idag står det först Hästteori där vi ska göra olika testfrågor till Hästskötarexamen. Sen har vi idrott och då ska vi till Friskis och Svettis och jobba gärnet. Är inte riktigt taggad för det idag men jag har missat alldeles för många idrottslektioner.




Kommentarer
Postat av: Erica

Fin blogg du har =) Hur hög är din häst (på bilden i inlägget)?? Ser vääldigt stor ut, men det kanske bara är vinkeln ;) ??

MVH / Erica

2010-01-27 @ 22:34:48
URL: http://ericasjostrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0