Hoppträning

Nu är bloggen lite tråkig, men jag känner att jag börjar tröttna lite på att blogga..

Men jag har stalltjänst och då blir det inte så mycket tid över för bloggandet + att jag är jättetrött hela tiden.

Jaja, idag var det hoppträning för Anna.

Det var lite lägre och lättare övningar eftersom det var första träningen. Men det var mycket nyttigt !

Sunnie var jättefin. Jag hade det vanliga tränsbettet och hon är inte alls lika tjaffsig på det längre.
Hon landade nästan aldrig i korsgalopp efter hindren (hon är lite svag i vänstersidan) och vi fick till några helt perfekta byten idag igen. Till och med i hennes svåra varv.

Det börjar verkligen hända saker med henne nu :)

Jag orkar inte måla upp övningen idag, men det var mycket sockerbitar och hinder ur sväng.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0