Negativa dagen

Idag är jag verkligen inte på blogghumör. Jag är inte på bra humör över huvudtaget. 

Har haft stalltjänst nu på morgonen och nu har två tredjedelar av klassen håltimma till kl 10. Resten rider markarbete.

Efter lunch ska jag ut och rida Sunnie. Vi ska bara latcha runt lite i ridhuset idag, så jag kanske blir på bättre humör. Hon kan alltid få mig på bra humör !

Jag kom på nu att vi har bara en lektion idag, och det är den som börjar kl.10. Ingen idrott idag, så jag kommer få sitta här och sega tills eftermiddagsstalltjänsten. Suck..

Känns som om jag är väldigt negativ idag ?

 

Kommentarer
Postat av: loisa

sv: haha nä precis ;D

2010-01-13 @ 15:30:39
URL: http://sorino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0