Rutiner

Ni skulle bara veta hur länge jag satt och kämpade med att få upp föregående inlägg xD
Så mycket jobbigare med segt internet.

Jag tänkte berätta lite om hur hästarnas dagar ser ut nu på lovet:
(när jag kommer till Kungsbacka får ni ett likadant schema för rutinerna där)

Kl. 07.30-08.00 Tompa går ut och morgonfodrar hö och krafft (jag har ju lov så får passa på och sova ut ;))

Kl. 09.00-09.30 Vi går ut och rider (de dagarna vi inte rider går hästarna ut i hagen direkt)

Kl. 10.30 Hästarna kommer ut i hagen och vi mockar och gör iordning i stallet.

Kl. 12.00 De dagarna vi är hemma får hästarna lunchhö ute.

Kl. 17.30 Hästarna kommer in och får eftermiddagshö och krafft.

Kl. 22.00 Hästarna får kvällshö.

Så ser deras dagar ut och båda är nöjda med det :)
Sunnie saknar alla sina kompisar i Kungsbacka lite grand men hon och Herkules blir bara bättre och bättre kompisar.

Sunnie är jättelurvig nu. När vi kommer till Kungsbacka så måste jag försöka klippa henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0