Dålig bloggning


God morgon :)

Jag får skylla den dåliga bloggningen på vårat internet. Det tar typ 20 minuter att komma in på blogg.se och det är inte så roligt att sitta och vänta på det..

Nu närmar sig tävlingen och jag måste se till att jag har allt fixat. Om internet sammarbetar så tänkte jag skriva en packlista och en göralista så ni får läsa hur jag gör alla förberedelser innan tävling.

Idag ska Sunnie ridas i padock för att känna av hur hon känns. Känns hon bra, toppen ! Känns hon tvär och jobbig som ridpasset förra veckan, inget att göra åt. Man kan inte lösa problem på 2 dagar så stämmer det inte får man nöja sig med det ändå. 

Jag har tänkt att jobba med Amelia idag med, jag hoppas jag hinner det. 

Jag måste bara berätta en sak. Igår lurade/överraskade våra pojkvänner mig och Sanna att vi skulle till ett sjukhus i Göteborg för att kolla upp Skånes hand. När vi väl kom in till Göteborg visade det sig att vi skulle kolla på Eclipse. Gulliga pojkvänner vi har ! :)

Nu ska jag kolla om startlistorna inför lördag har kommit ut :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0