Dålig uppdatering


Jag vet att jag lovade er lite roligare uppdatering idag men jag får nog tyvärr bryta det löftet.

Våran hund sprang iväg imorse och vi spenderade ca 40 minuter på att leta rätt på honom. Nu håller vi på och bygger staket runt trädgården så att han inte ska springa bort igen. Väldigt segt och varmt men det måste göras.
Så uppdateringen idag är inte den bästa.

Jag ska i alla fall till stallet sen och jag ska kolla om Johanna har lust att rida Amelia idag då jag är så otroligt matt i hela kroppen. Har ingen aning om varför, är bara totalt matt hela dagarna. Så jag ska bara ta en lugn ridtur på Sunnie om allt går som jag vill :)

Bättre uppdatering imorgon förhoppningsvis ! ;)



Sunnie första dagen hos oss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0