Inridning av Måsas Amelia


Idag när jag kom till stallet och skulle rida Amelia så var hon rosaröd runt ögonen och det verkade klia väldigt mycket. Hon störde sig verkligen på det. Så jag smörjade en mild salva runt hennes ögon och släppte ut henne igen.

Jag ska prata med Johanna och se om Amelia kanske ska få en liten vila nu i samband med klådan runt ögonen. Hon har lärt sig ganska mycket det sista så det skulle nog vara bra för henne att vila en vecka eller två och få tänka över allt :)

Hon har vart jätteduktig det sista ! Hon går att rida ut utan problem, i alla fall så länge någon rider med. Så nu det sista har jag ridit Amelia och så har Tompa ridit Sunnie och så har vi ridit ut tillsammans. Jättemysigt ! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0