Dagen


God morgon !

Visst blev det nya utseendet på bloggen fint ? :) Jag ska fixa några saker till men det får bli senare idag.

Nu ska jag nämligen äta frukost (tog sovmorgon idag igen och jag älskar det !) och sen ska jag ut och gå me Zacco, våran hund. Jag ska ju som sagt komma igång med lite promenader och efter ett tag kanske till och med joggning. Skönt !

Det var egentligen meningen att jag skulle till stallet nu på förmiddagen men Johanna var inte hemma och när jag ska testa om Salsa kan gå kvar i hagen utan Amelia kan det ju vara bra om hon i alla fall är hemma. Så jag ska till stallet och jobba med Amelia i eftermiddag istället.

Sunnie ska ridas ut idag för det var ett tag sen. Har man padock blir det lätt att man sitter där och trimmar istället för att rida ut har jag märkt. Hon ska som vanligt skrittas mycket och så ska hon få rulla i galopp en bit också.



Zacco som liten.

Dags att sätta igång !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0