Dagens planer


God morgon :)

Lika tråkigt väder idag.. Jag hoppas verkligen att det är sol och varmt imorgon ! Vi ska nämligen fira midsommar i Smögen detta året. Kan nog bli lite roligt :)

Vart ska ni fira midsommar ? :)

Nu ska jag ringa Johanna och kolla om hon är hemma. Är hon det ska jag gå till stallet, annars ska jag hjälpa mamma lite här hemma först.

I vilket fall så är hästarnas planer för dagen:

Sunnie: Hon ska ridas ut och ska mest skrittas. Hon kommer ha träningsvärk från igår och ska bara ta det lugnt idag.

Amelia: Jobbas med som vanligt. Det har bara blivit varannandagsarbete med henne det sista. Det är väl i och för sig ganska pofitivt för henne eftersom hon är så ung men det blir dåligt med pengar för mig :P

Och nu har jag ju även fått hem färg så jag kan måla ladan så jag har fullt upp hela dagen !



Jag och Sunnie för 2 år sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0