Dagens planer


God morgon !

Det är lika fint väder idag igen, underbart :)

Idag ska jag börja dagen med att måla, om jag nu hittar färgen. Den har liksom tappats bort över vintern.

Jag ska inte till stallet förrän i eftermiddag.
Planer med hästarna idag:

Sunnie: ska ridas ut långt och galoppera och skritta mycket !

Hiawhata: ska trimmas i padocken. Ska bli kul att känna hans förändring där också.

Amelia: ska jag rida på som vanligt idag och sen fortsätta kämpa med att hon ska gå fram för skänkeln.

Sen händer det inte så mycket mer för min del idag.


Vad ska ni hitta på ? :)



Kommentarer
Postat av: karin

jag tror inte jag gjorde någonting den dagen :D hihi

2010-06-17 @ 17:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0