Dagens ridning


Fy vad blinningar det börjar komma nu ! Äckliga varelser ! Både jag och Sunnie höll på att bli uppätna när vi red ut..

Sunnie var riktigt fin idag. Vi skrittade fram i 30 minuter och skrittade av nästan lika lång tid. Hon låg inte på lika mycket i handen idag som hon gjort det sista och hon var lugn, avslappnad och trampade på bra. Det beror nog på att vi inte ridit ut på ett tag men sånt gillar vi ! :)

Det blev ingen promenad idag förresten. Jag gick till stallet direkt efter jag bloggat ändå och kom hem för en liten stund sen. Men jag har sprungit fram och tillbaka till hagarna med vatten så det får räcka för idag.


Nu väntar jag på att Tompa ska komma hem från jobbet så ska vi åka och fiska med några vänner. Fiska är Tompas stora passion förutom bilar. Jag tycker bara det är kul att fiska när jag får upp någon fisk.

Så önska mig lycka till ! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0