Dagens ridning


Nu har vi precis vart i stallet och ridit.
Jag red Sunnie i padocken och hon var ganska fin. Jag har ju ingen riktig graman så jag fick pussla ihop 2 par tyglar. Det funkade ganska bra faktiskt !

Jag gjorde nästan samma övning som förra veckan fast denna gången la jag bara ut bommar. Ni vet, bom-15m-bom där jag växlar mellan 4-7 galoppsprång. Det gjorde hon jättebra och hade lättare för sig att både korta och länga idag. Hon gjorde också jättefina byten och ja, hon var jättefin på marken över huvudtaget idag :)

Men det är så svårt nu på sommaren. På dagen går det inte rida då det är för mycket blinningar och på kvällen är det för mycket knott. Det måste ju vara det enda negativa med sommar.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag gå och lägga mig. Imorgon kommer det tydligen byggjobbare hit för att fixa någon vattenläcka i golvet och de måste absolut vara här redan kl. 07.00. I och för sig så kan jag börja med att vända tillbaka på dygnet redan imorgon ;)



Sunnie Girl.


God natt !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0