Glass, MUMS !


God morgon !

Jag har verkligen vänt på dygnet sen jag tog studenten och jag gillar det inte alls. Jag är egentligen en morgonmänniska som älskar att vara i stallet och rida på morgonen. Jag får försöka få tillbaka det igen :)

Precis nu är det för varmt och för mycket blinningar för att rida i alla fall. Så jag ska gå ut och måla ladan lite. Det är ganska tröttsamt i solen, särskillt när man är nyvaken så det blir nog bara en timmes målande eller något. Bättre än inget !

Jag åker till stallet ikväll då med andra ord. Jag ska trimma Sunnie lite i padocken, idag med någon sorts graman så att jag verkligen kommer åt henne. 
Med Amelia ska jag som vanligt jobba vidare med framåtbjudningen.

Så ska jag nog hinna med att sola lite också, jag jobbar på färgen på benen ;)


Ha det skönt i solen och ät mycket glass, det ska jag göra !



Sunnie Girl ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0