Ojojoj !


Besöksrekord igår här på bloggen, jättekul ! :)
Kan ju bero på att min blogg står med på Showjumper.blogg.se, men jag är lika glad för det !

Idag har jag inte riktigt lagt upp någon plan för stallet eller någonting men jag tror att jag går till stallet direkt efter frukosten.

Idag ska jag rida Sunnie över lite bommar och låga hinder i padocken för att träna lite lydnad. Hon blir väldigt ivrig så fort det kommer fram ett hinder över huvudtaget så det ska vi träna bort.

Amelia ska jag träna i padocken som vanligt.

Sen ska jag ta med mig färg från Johanna så jag kan måla ladan och tjäna lite pengar. De pengarna kommer gå direkt till transporten och tävlingar !


Vad ska ni hitta på idag då ? :)



Sunnie Girl.
Såhär härligt väder är det tyvärr inte idag..



Kommentarer
Postat av: Felizia

Roligt:)

jag ska jobba:P

2010-06-23 @ 11:22:00
URL: http://ponnyryttarna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0