Söndertuggade skor


God morgon !

Själv fick jag inte en sån god morgon. Det första jag ser när jag kommer ner på morgonen är att en viss hund har tuggat sönder mina älskade ballerinaskor. Han sitter inte högt på min favvolista just nu..

Idag är det ett fullspäckat schema som jag och Tompa ska hinna med.

Nu ska vi äta frukost och sen åka till stallet för att släppa ut Sunnie, mocka och fylla vatten. Hon får vila idag för hon var så himla fin igår när jag satt och trimmade henne barbacka i padocken :)

Sen ska vi in till Vara för att kolla när 2 vänner tar studenten. Efter det ska vi på bådas studentmiddag och det kan bli lite tajt. Så jag får väl skynda mig nu om vi ska hinna med allt ;)


Ha en bra dag ! Vi kanske ses i Vara ? :)



Mina stackars ballerina.. :/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0