Student


Nu har Sunnie åkt hem. Mamma kom och hämtade henne för ungefär 2 timmar sen.

Jag och Tompa har roat oss med att mocka ut hennes bädd. Det luktade inte hallon kan jag lova !
Och så höll jag på att dö i våran vindstrappa upp till loftet. Jag skulle bära ner 2 proppfyllda IKEAkassar, tappade balansen och trodde att jag skulle bryta nacken.
Läskigt, jag hatar verkligen sådana trappor sen morfar ramlade i våran gamla trappa hemma. Han bröt ett nyckelben och slog sig medvetslös så han fick åka ambulans till sjukhuset och var dålig flera månader efteråt. Nu har vi tack och lov byggt om den men jag får lite läskiga vibbar när jag går i sådana trappor.

Nu taggar jag till studenten imorgon ! :D 
Är det någon som bor i Kba och inte har något att göra imorgon kl. 14.00 kan ni komma till Elof Lindälv och kolla på utspringet ;)

Ikväll blir det förhoppningsvis lite party på Gasten så vi kommer igång inför imorgon :)

"För jag ska snart ta studenten, jag ska snart ta studenten, jag ska snart ta studenten

FY FAN VAD JAG ÄR BRA !"







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0